dinsdag 25 maart 2014

Spinnenweb

Bankhangen kan soms best inspirerend werken!!
Zo bedacht ik dat mijn moeder binnenkort jarig is! En aangezien ze nooit een verlanglijstje heeft, want als ze iets wil hebben kóópt ze het gewoon, is het altijd een crime om iets voor haar te bedenken.
Maar..... kraak kraak kraak, mijn hersens gingen aan het werk......

Ik heb jullie al eerder verteld dat ze het gewoon ALTIJD koud heeft!!
Na even op de computer gesurft te hebben vond ik iets!!


Toen ik het gisteravond aan de familie hier liet zien was de eerste opmerking: gaat u echt met dat spinnenweb om lopen?

Nee, het is voor oma. Oh, nou, ik weet niet of oma wel een spinnenweb om de nek wil hebben....

Wat vinden jullie?
Heb ik nu echt zo'n raar iets bedacht?
Ik begin gewoon te twijfelen....

Het patroon vond ik bij sascha:


Het haakt zo lekker snel weg..... met haaknaald 6 en het inmiddels beroemde Stylecraft garen (kleur grey)
Alleen, de kwastjes was ik niet van plan om voor mijn moeder te doen aangezien ze toch 74 jaar hoopt te worden....

Ik ben nog aan het 'brainstormen' voor de afwerking...

probeersels....
picotje...

randje nr. ?? van Joke Lindevrouw...




Of ????
I don't know.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)