donderdag 27 oktober 2016

Hallohoo!

Hallo allemaal......

Het is ERRUG stil he, hier...Afbeeldingsresultaat voor rustig
Ik vergeet jullie niet hoor.
Hoewel er tijden zijn dat ik echt nergens aan denk...
Ondertussen pruts ik wel het een en ander in elkaar, maar bloggen, daar moet je voor gaan zitten.
Vandaar dat ik een instagram-account heb gemaakt waarop ik wel een aantal van mijn dingetjes laat zien.
Niet dat insta nu echt zo'n ding is waar je gezellige verhaaltjes schrijft, maar wel een stukje, hoe zeg je dat, waardering?
Hoe dan ook, ik ga het bloggen zeker weer oppakken hoor, maar zit nu een beetje in een erg turbulente tijd...Afbeeldingsresultaat voor turbulent
Ik heb een hele zware depressie te pakken gehad, daar klauter ik weer zo'n beetje (met behulp van hoor( uit, maar ik heb nog een paar hele moeilijke bochten in dit leven te gaan.
Die wil ik eerst 'achter de rug' hebben, daarna kom ik, hopelijk, weer gezellig terug op blogland.
Het zal wel ergens in het begin van het nieuwe jaar zijn.....

Groetjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)