vrijdag 28 augustus 2015

Eigenwijs....

Tja, juffrouw eigenwijs wilde niet zo veel garen overhouden van haar mooie bol unicat..... Dus haakte ze gewoon een patroon extra in plaats van te luisteren naar het voorgeschreven patroon....

En nu zit ze met de 'gebakken peren'....
Ben ik bijna klaar met de rand, kom ik een stuk draad te kort....

Grrr.....
Maar de rand is wel heel erg mooi, daar wil ik eigenlijk ook geen toer op 'beknibbelen'.....

Wat kan een mens het zich moeilijk maken hè? Alleen door eigenwijs te zijn.....
Ik ga op zoek naar een alternatieve oplossing, want eigenlijk vind ik het jammer om voor een kwart van de laatste toer weer een heel patroon uit te halen.
Iemand een idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)