zaterdag 5 november 2016

Verbaasd... en even wat laten zien

Eigenlijk ben ik een beetje beduusd van al die lieve reacties die ik op mijn vorige blog kreeg.... Dat had ik helemaal niet verwacht! Maar het heeft me wel goed gedaan!

Degenen die mij volgen op Instagram (mariancreahoekje) hebben wel gezien dat ik best nog wel het een een ander bij elkaar sprokkel.... Stilzitten is nl niet echt iets voor mij. Ja, stil zitten in die zin dat ik dan aan het handwerken ben!

Daarom leek het me toch wel leuk om jullie te laten zien dat ik echt wel bezig ben....
Ik kocht het boek Haak je happy laatst. Daaruit maakte ik twee keer een sterkussen (ik kan de foto's zo gauw niet weer vinden op de laptop) en daarin stond ook een 'confetti-deken'. Daar werd deze gemaakt van allemaal granny's met een stip in het midden.
Toen ik de eerste vier granny's had gehaakt vond ik het saai als ik bedacht dat ik er zo nog 20 of zo moest haken....
En dus ontstond de confetti-a-la-Marian....

Deze deken heb ik in een voor mijn doen zeer korte tijd gehaakt.... 
Af en toe was ik natuurlijk ook wel eens gefrustreerd, of boos, of verdrietig, of zag ik het echt niet meer zitten, zowel qua problemen die er zijn als met het haken.....



Deze foto was toen ik eigenlijk moest stoppen omdat mijn garen op raakte maar ik het veel te leuk vond om er mee verder te gaan.... Dus is de rand vrij breed geworden...
Hier ligt ie nog even te pronk voor het oude theekastje waarin een theeservies staat et groen... De kleurencombi vind ik zo mooi....
Ben trouwens helemaal een beetje op de groenige toer....

Verder was ik gestart met de ruiten deken van..... oh.... ik weet het niet meer....
Ruim 100 ruiten haken was niet zo moeilijk... Dat deed je snel even tussen door. Maar ja..... dan he....
Het was best even uit figulieren hoe dat het makkelijkst kon... Ik geloof dat ik het nu ontdekt heb...
Gewoon rijen aanhaken...
Hier ben ik ongeveer op de helft....

Nou, lieve mensen, ik hoop dat ik jullie weer een heel klein beetje bijgepraat heb.
Tot de volgende keer!
Ik struin al wel weer wat op blogland rond, maar reacties plaatsen heb ik nog niet veel puf in.
Dit blogje heb ik ook 3x over gedaan.....
Maar ik hoop terug te komen.
Straks ga ik eerst nog verhuizen (in januari 2017) en daarna zal er vast weer tijd komen om te bloggen! Ik hoop tenminste dat ik dan weer zo ver ben dat ik het weer echt leuk vind! Dat ik genoeg energie heb om weer gezellig rond te kijken en te praten!!

Liefs,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)