maandag 4 november 2013

Post

En kijk eens wat er zaterdag bezorgd werd?

Allemaal gewonnen tijdens mijn vakantie!! Zo is het dubbel leuk om terug te komen, toch?

Nooit win ik iets en zo win ik zo maar 2 give away's.... ik ben er wel superblij mee hoor!! Het is so-wi-so altijd leuk om pakketjes te ontvangen,
maar als je er niet op rekent is het dubbel leuk!! Hannie, nogmaals bedankt!

Het moederproject begint ook aardig op te schieten... Hij zit zo ver in elkaar, moet de draden nog afhechten (brrrr, rotklusje vind ik dat altijd) en dan de rand nog. 1 kant heb ik al af, de 2e voor de helft, dus.... ik zou zeggen dat het aardig vordert.....

Ben het ook wel een beetje zat nu, moet ik zeggen. Vrijdagavond hadden we visite -een paar oude dames van rond de 90 jaar- en die zijn natuurlijk altijd benieuwd wat je aan het maken bent... "Wat maak ie noe wier, Marian"? Ze vonden 'm erg mooi worden. "En dan zo'n rand er omheen..... da's pas mooi!" 
Nou, dan weet ik genoeg, niet dan?

Verder heb ik dit weekend niet veel gedaan.... ben een beetje heeeeeeeel erg verkouden en dus een beetje dipperig en snotterig....

Hoe was jullie weekend?

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)