zaterdag 24 oktober 2015

Vakantie

Vakantie is:
* de hele week in de war zijn met de dagen
* een dag naar je zus gaan en veeeeel later thuiskomen dan gepland
* naar de uitverkoop van boeken van Uitgeverij de Banier gaan
waar het supervol was.... en daar ook nog eens iemand spreken die je tas herkent, gewoon omdat ze die op je blog heeft gezien. En waar het bovenste boek gesigneerd werd door de schrijfster
* rommelig eten
* ongeplande dingen doen
* een nieuw ongepland handwerkproject beginnen
*

en zo kan ik nog veel meer dingen opsommen.

Maar vakantie was bij ons ook:
van twee mensen die me heel na staan (1 van 48 en 1 van 33) horen dat de kanker waar ze al een hele tijd tegen strijden en waarvan gezegd was dat het weg was horen dat het NIET weg is. En dan ook nog eens zo dat er waarschijnlijk alleen maar levensverlengend behandeld kan worden.....
Daar ben ik erg verdrietig over...

Het ongeplande handwerkobject is een opdracht. Leuk om te doen, maar ik heb er 'haast' mee. Het is voor het kleinkind van m'n schoonzus dat in december als het goed is geboren wordt....
Tipje laat ik zien
Heel leuk om te doen, al zijn het niet de kleurtjes die ik zelf gekozen zou hebben voor een babydeken.
Het is ook geen patroon van mezelf..... ergens op het www opgescharreld. Zal als het af is de link er bij plaatsen.
Dus ja, het inbreien moet maar weer even wachten..... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)