maandag 5 oktober 2015

Af!

Even mijn tas showen!
Nog nooit heb ik geloof ik een project van deze afmetingen (ongeveer 50 cm hoog en rond 30 cm) met alleen maar vasten (op naald 4) zo snel helemaal af gehad!
Daar ben ik dan een beetje trots op.
Vanmorgen in de tuin even een paar foto's gemaakt...
De kleuren komen nu veel mooier over dan wanneer je binnen fotografeert....
Het handvat was een best klusje, en achteraf had ik de hengsels wel wat langer gewild... M'n arm past er nu maar net door....
Maar het is een stevige tas geworden....
Zelfs gelijk alle draadjes weggewerkt....
Het waren er niet zo veel omdat ik de meeste 'meegehaakt' had. Maar het is altijd zo'n klusje wat ik heel graag uitstel... ;-)
De tas had het thema 'strand' en je ziet, de golven en dolfijnen ontbreken niet...
Mocht er iemand denken dat ik zelf zo creatief ben... dan moet ik diegene teleurstellen... Ik vond het patroon hier (klik).
Het stomste van mezelf vond ik nog dat ik toen de tas klaar was ik op de site zag: "Für die Niederländer können sie hier ....." en jawel.... Nederlandse vertaling.....
Ach ja... ik heb me er wel mee gered.... maar moest er wel om lachen.
Het was een leuk 'klusje' en ik ben bang dat er nog meer van dit soort projectjes volgen.....

Verder gaat het wel zo'n beetje... ik probeer weer omhoog te klauteren. En voor degenen die m'n reacties missen: sorry... heb heel weinig puf in bloggen...
Het was dat de tas af was, anders had ik blogland niet opgezocht.... Gemeen hè?
Niet naar anderen kijken maar wel verwachten dat mensen jouw blog zien/lezen/reageren....
Echt mensen, ik doe mijn best, maar het wil gewoon effe niet helemaal..... M'n lichaam laat me een beetje in de steek en mijn geest wil ook niet in de pas lopen.
Nooit geweten dat ouders verliezen (allebei in betrekkelijk korte tijd -vader in 2010 en moeder afgelopen december-) zo'n impact op je kon hebben.
Vooral deze tijd weer... vorig jaar kwam moeder bij ons in huis om een beetje op te knappen.... Alles komt weer terug. En dat moet ik een plekje zien te geven....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)