donderdag 18 juli 2013

Warm...

Toch wel een beetje warm om veel te doen.
In huis kom je -haast- niet, dus schoonmaken heeft niet veel zin....

Maar onder de parasol is het nog best uit te houden.. Alleen, de toeren worden wel erg lang nu... Ik geloof dat ik al 140 steken heb, als je dan de blaadjes maakt.... dat is 5x 1 steek... Ben te warm om het uit te rekenen...



 Het is ook zo verleidelijk met al die kleurtjes.....


Het mandje heb ik trouwens van het voorjaar gemaakt... Van Hoooked, in een avondje klaar!!

Gister nog een granny gehaakt...

Weet nog steeds niet hoe ik het "volgen" voor jullie op mijn blog moet creƫren, ben er al een hele tijd mee bezig geweest, maar doe waarschijnlijk iets verkeerd.....

Wie geeft mij het juiste advies?
Ik zal je erg dankbaar zijn!!

Groetjes maar weer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)