maandag 24 maart 2014

Even bijpraten

Nou, op deze saaie maandagmorgen zal ik jullie even 'bij'praten...
Nadat ik mijn  vorige blogberichtje had gepost werd het hier heerlijk weer! De regen hield op en de zon kwam er zelfs af en toe nog door... Dat gaf weer hoop.
Hoewel ik al met een B-plan aan het brainstormen was liet ik plan A nog niet helemaal los.....
Dochterlief had meer zin in plan A.....
Nog maar even afwachten tot het 5 uur werd..... En ja hoor, het was nog steeds droog!!
Rond half 6 zijn we dus toch maar naar het receatieveld hier in de buurt gegaan.
Ik had er natuurlijk weer niet bij stilgestaan dat we 8 van die dametjes op bezoek kregen..... Die krijg je natuurlijk nooit in 1 auto.... Dus snel de auto van schoonmama opgehaald terwijl de dames zich hier in en rondom huis wel even vermaakten...
Toen met 2 auto's op pad.

Verder zal ik jullie laten meegenieten aan de hand van enkele foto's.....
Eerst even lekker smoezen met elkaar....
1, 2, 3 wie heeft de bal?
 Een vierkant met waterflessen
 waarbij het erom ging wie als eerste de fles leeg kreeg
er was geen winnaar...... alle flessen waren ongeveer gelijk leeg.
Wat een gelijk gestemde zielen toch hè?
 Bij spijkerpoepen mocht onze dochter de aftrap doen....

best moeilijk hoor!
De een was er iets meer bedreven in dan de ander....
Zelfs papa moest even poepen!!
Maar ook mama moest er aan geloven......

Toen was het al weer (19:00 uur) tijd om naar huis te gaan.
Daar mochten ze nog even heerlijk met elkaar kletsen in de kamer terwijl ik in de keuken de tafel klaarmaakte...

ik moet zeggen dat het er best gezellig uitzag.....

klaar voor de 'aanval'....

 zo te zien (en te horen) was het een gezellige maaltijd





Om 21:00 uur waren de dames uitgegeten en mochten ze nog even buiten hun energie kwijt zodat ik de keuken een klein beetje toonbaar kon maken. En om kwart voor 10 waren alle dames weer thuis, zat moeders uitgeblust in de stoel met een welverdiend glas wijn, waarna ik gelijk met dochterlief in bed ben gekropen!!

De volgende dag heb ik werkelijk NIETS anders gedaan dan stofzuigen en de keukenvloer gedweild!!
En.... bankhangen, dat heb ik veelvuldig gedaan de afgelopen dagen...

Maar nu staat toch de keuken wel op mijn programma om te 'ontvetten'...... Brrrr... geen zin in, maar het moet wel even gebeuren.... Wens me maar sterkte!!

Het belangrijkste is, vind ik, dat ons kind op een geslaagd verjaardagsfeestje kan terugkijken!!

En nu, Marian, hup, de kleren aan en aan de gang!!!!!!

pfffffft....... Daarna mag je wel weer lekker handwerken!!

So long!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)