dinsdag 11 maart 2014

Crochet along (7)

Zo, ik heb mijn 'huiswerk' voor de crochet along al weer klaar!!

Toch wel fijn dat we iets meer kregen dan alleen die 2 toeren, vinden jullie niet? 

Het wordt een kort blogje deze keer, sorry voor de liefhebbers van mijn 'babbeltje'.... Deze keer geen puf!
Ben gister een dag (voor het eerst dit jaar!!) naar mijn moeder geweest. Degenen die mijn blog al langer volgen weten dat we zo'n 150 km uit elkaar wonen en dus niet elke week bij elkaar 'op de koffie' kunnen......
Ik moet eerlijk toegeven: het heeft veel van me gevergd en daarom heb ik zelf maar weer eens op de rem getrapt èn ook nog maar eens de handrem stevig aangetrokken!!
Met andere woorden: RUST!!!
Het is niet anders, maar ik weet dat ik nu wel op tijd ben gestopt! En daar mag ik mezelf wel weer een plusje voor geven!!


Toch ben ik best tevreden over 'mijn deken'.....
Telkens twijfel ik of ik de goede kleurkeuze doe of gedaan heb, maar het geheel wordt toch wel aardig.... 
Tot later!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)