woensdag 16 april 2014

Granny's voor St. Ontmoeting (4)

Ik heb weer wat nieuws 'opgepikt' en wil dit aan jullie laten weten....


Toch had ik wel graag nummer 62 willen zijn........


Maar ja, je bent maar één keer per jaar jarig.....
Gisteravond de verjaardag voor mijn schoonfamilie gehouden, mijn familie, oh ja.... dat was zo leuk, heb ik niet verteld hè?
Nou, maandag rekende ik eigenlijk nergens op, want mijn moeder gaat achteruit en rijdt momenteel niet zelf met de auto, dus daar hoefde ik natuurlijk niet op te rekenen. Tenslotte hadden we elkaar zaterdag nog allemaal gezien....
Maar wat denk je?
Maandagmorgen 11:00 uur: ding dong....... staat mijn zus met mijn moeder zo maar voor de deur!!!!!
Als dat geen verrassing was!!!! Heerlijk, een paar uurtjes onder elkaar..... Mijn zus had oppas geregeld bij de jongste (5 jaar en dus schoolplichtig) èn een auto (meestal moet mijn zwager die hebben) en dus had ze mams opgepikt om naar de andere dochter te gaan!! Hoe heerlijk kan je dag dan zijn!! Terwijl er best wel een schaduw over ligt om het feit dat mams dat ZELF niet (meer) kan..... Maar die zorg heb ik het onderste laatje in de kelder gestopt en heb er dubbel en dwars van genoten!!
Maar nu ben ik wel een beeeeeetje afgedraaid hoor.... De rommel nog verder opruimen van gisteravond en dan moet ik me toch nog eens (weer) over de papieren van mams buigen.... Vind ik niet erg, maar heb momenteel gewoon nergens zin in, omdat ik MOE ben....
Voorlopig ga ik eerst eens beginnen met douchen en aankleden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)