maandag 28 april 2014

Verstand op nul.....

Als we een eind in de auto moeten rijden heb ik graag iets te doen..... Meestal neem ik dan een makkelijk haakwerkje....
Nu zag ik pas bij karin aan de haak (klik) een leuk en makkelijk patroon voor het haken van wafeldoekjes....
Nou, dat leek me een leuk 'auto-rit-project'....
Zaterdag zijn we nl. naar kennissen in de Bommelerwaard geweest, en dat is toch ook altijd nog wel een stief kwartiertje rijden, en dus nam ik haaknaald en een paar restjes katoen mee...

En zie hier.... mijn eerste wafeldoekje is al klaar...

Heerlijk... verstand op nul en.... haken maar!!
Op de vraag van mijn reisgenoten wat ik er mee wilde moest ik helaas het antwoord schuldig blijven....

Ik weet zelf eigenlijk ook niet waar ze voor moeten dienen.... Maar het is gewoon een lekker patroontje om even te pakken....

Misschien iemand een idee wat je met deze dingetjes doet?

Verder is het hier een beetje rommelig.... echt vakantie dus!! En daarom zal ik waarschijnlijk ook niet veel van me laten horen deze week... We hebben nog genoeg op de planning staan om te ondernemen deze week, dus.......

Ik wens iedereen een fijne en creatieve week toe!!

1 opmerking:

  1. Dag Marian, ik was op zoek naar het maken van een vaatdoekje in wafelsteek. Dat heb ik nu gevonden. ;-) Misschien ook een idee voor jou om katoenen wafeldoekjes te haken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)