woensdag 4 februari 2015

De smaak te pakken

Het kleinigheidje voor de lieve vriendin van is klaar!
En ja, de voor- en achterkant zijn aan elkaar genaaid met de 'ik-jij'-steek. Het was even oefenen, maar het resultaat is echt verbluffend netjes! Je ziet het echt haast niet!
Eerst wilde ik de 'niet zo mooi aan elkaar genaaide hexen' nog wat camoufleren, maar bij navraag -hier in huis- heb ik er maar vanaf gezien.
"Tjonge ja, dat zou ik uithalen als ik u was"..... (dikke grijns)
"Vreselijk, niet om aan te zien! Ga je DAT weggeven?" (uitgestreken gezicht)
"Mam.... zo een moet u voor mij ook maken, in andere kleuren met de C natuurlijk".... (vol aanbidding, met het liefste gezichtje)
"Ie munn nie zo zeurn.... Tis bes mooi heur"....
Nou, vooruit dan maar.... Het zit in de envelop en gaat straks op de post.
voorkant

achterkant
Wèl heb ik er het papier in laten zitten, dat leek me mooier voor de stevigheid....

Maar omdat ik nog best veel van deze stof over heb en ik de smaak best wel te pakken heb gekregen ben ik een beetje aan het 'ontwerpen' gegaan....
Toch doe je met twee verschillende stofjes nog niet zo heel veel.... Ik moet nog maar weer eens de 'sorteer-virus' afwachten (maar ik voel aan m'n grote teen dat ie niet zo heel ver meer weg is, want er is vast nog wel een stofje in de blauw-wit tint die hier mooi bij past. 
Maar als ik goed tel heb ik voor dit ontwerpje zo'n 9 x 25 hexen nodig......
Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd of ik dit echt ga maken.....
Zeker is wel dat de hexen vervolgd gaan worden! Zeker nu ik de ik-jij-steek door heb!
Vroeger waren ze zo gek nog niet.....

Maarre..... jullie zullen vast niet gek opkijken dat ik een doosje met hexjes klaar heb (omgeregen dan hè). Krijgen jullie daar ook zo'n doorgestoken vinger van? Of is er weer iets wat ik over het hoofd zie en simpel op te lossen is?
Ik hoop niet dat jullie met het advies van vingerhoedjes aankomen, want daar heb ik altijd ruzie mee.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)