maandag 9 februari 2015

Juweeltje, hexagons en borduren......

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties die ik telkens weer op mijn berichtjes krijg! Dat doet goed! Het weten dat mensen die je niet eens -persoonlijk-  kent met je meeleven!

En ik heb gezien dat er weer een paar nieuwe volgers zijn bijgekomen de afgelopen tijd. Leuk! Voel je welkom op mijn blog! Ik vind het heerlijk te zien dat mijn blog gelezen wordt. En door het te volgen heb ik het gevoel dat jullie het ook wel gezellig vinden zo! Fijn!
Reacties lees ik altijd met heel veel plezier!

Afgelopen vrijdag zijn we -weer- in het huis van mijn ouders geweest. Moeilijk blijft het om in de spullen 'van een ander' te grabbelen, te sorteren, te voelen, te lezen, te.... vul zelf maar in.
Zo veel herinneringen...... moeilijke, mooie, maar ook verdrietige herinneringen. Soms een lach, maar meestal een traan.
Zo vonden we ook dit juweeltje.....
Hij is nog van de moeder van mijn moeder geweest. 
En zien jullie wel, het klosje garen zit er nog op!

Zo mooi nog hè? En dan die versieringen er op.....
Maar na zo'n dag moet ik altijd 'bijkomen'...
Meestal kom ik met een auto vol spulletjes thuis die volgens mij dus echt niet weg kunnen, (en volgens mijn man ook niet allemaal in ons huis terecht moeten komen) maar ook niet in het huis kunnen blijven. Want t.z.t. zal dat huis echt leeg moeten en in de verkoop.... Brrrr..... moet ik nu nog niet aan denken, dat anderen dit huis zullen bewonen. Dat anderen door die voordeur gaan, waar ik zo vaak doorheen ben gegaan, in goede, maar ook in slechte tijden. Dat anderen hun stempel op dat huis zullen zetten. Dat anderen zich daar thuis zullen voelen. Dat anderen daar lief en leed zullen delen.....

Verder kan ik jullie mijn vorderingen van mijn lace-borduren laten zien. Het is niet veel, maar het wordt wel mooi....
Als ik de hex-ziekte niet had gekregen was ik waarschijnlijk al veel verder geweest. Maar nu is het een leuk project om mijn hexen mee af te wisselen.
Hier nog even van iets dichterbij....

En kijk eens naar mijn voorraad hexagons! Netjes gesorteerd hè? Het lijkt of ik een erg gestructureerd mens ben..... Mensen die dit blog al langer volgen zullen nu vast met een glimlach op het gezicht zitten.....
Er is al weer een bloemetje -bijna-  af!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)