dinsdag 17 februari 2015

Wat doe ik eigenlijk?

Tja... wat doe ik eigenlijk?
Dat vraag ik me ook af.....
Van alles en niets.....
Soms heb ik het gevoel meer niets te doen dan iets...
Maar als ik de opsomming van dit bericht zie valt het geloof ik nog wel mee....
Kijk maar eens wat ik zoal doe of gedaan heb:
Een hoekje creƫren voor mijn mooie vondst....

Kijk eens wat een leuk doosje we nog vonden?
En dit is ook zo leuk......
Maar... de breipennen worden weer een beetje opgewarmd.....
Ondertussen patchen we vrolijk verder..... Alleen worden de afmetingen groter dan ik dacht... Ik wil 6 van deze wyberts maken..... En eigenlijk nog een halve wybert er omheen.... Maar ben bang dat het wel wat groot wordt voor een eerste hexagon-project.... Maar we hexen gewoon door! Ik zie wel wat het wordt.....
Er wordt af en toe ook nog een toer aan het plaid gehaakt... Het nadert zijn voltooiing.... Het is een heerlijk 'niet bij nadenken' klus... Maar wordt te groot om zo even mee te nemen op een koffievisite... Wel is het heerlijk warm over mijn benen als je er aan bezig bent....

En zo prutsen we maar verder.....
Ik loop ook hopeloos achter met blogjes lezen.... Dus mensen, sorry als ik niet reageer op berichtjes.... Heb er gewoon even de fut niet voor..... Zit een beetje in een dip....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)