dinsdag 10 maart 2015

Deken voor mijn zus

Al een hele tijd haakte ik telkens een paar toeren aan de deken voor mijn zus. Telkens een stukje, en opeens is ie dan toch af!
Waarschijnlijk leidt onze reis aanstaande donderdag wel langs haar huis en kan ik 'm gelijk afleveren. Daarom heb ik vanmorgen maar even een paar foto's gemaakt.


 Hij is ongeveer 120 cm breed en 150 lang geworden.... Heerlijk om onder weg te kruipen op de bank...
Het patroon vond ik hier (klik) en heb net als Karin ook met Stylecraft gehaakt.
Heerlijk patroon wat je na een paar toeren gedachteloos haakt.....
En wat zo mooi is vind ik, dat de voor- en achterkant hetzelfde zijn! En, ook niet onbelangrijk, je hebt een kaarsrechte zijkant!!

Het is hier schitterend zonnig! Hopen dat dit weer een beetje aanhoudt zodat we donderdag, vrijdag en zaterdag een beetje van het mooie weer kunnen genieten! De kinderen vinden het wel interessant dat papa en mama samen weg gaan! Dus die zorg probeer ik van me af te zetten en me te verheugen op dit uitstapje!
Deze gaat in ieder geval mee! Mochten we niet langs mijn zus gaan, dan heb ik er zelf wellicht deze dagen nog plezier van.
En weet je, hij staat zo mooi bij dit kussen. Dat heb ik vorig jaar voor mijn moeder gemaakt. Maar nu is het meegegaan naar mijn zus..... Dezelfde kleurencombi....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)