woensdag 25 maart 2015

Om in de (brei)sfeer te blijven...

Om in de brei-sfeer te blijven laat ik jullie mijn volgende kussen zien!! Op een paar knopen na is ie ook al weer af!
Mijn voorraad stylecraft was best groot... Er zaten ook een paar kleuren bij die maar bleven liggen, waaronder ook deze... Ik had me een beetje vergist in de kleur... Het staat eigenlijk niet in mijn interieur (bank), dus mag het hier bij de oudheid pronken!
Ik breide deze met dubbele draad op pennen 6, dus zo klaar!
Het patroontje vond ik bij Elizabeth (klik). Een heerlijk steekje om even tussendoor te doen!

Tja... die meebreideken doet mij weer aan mijn eigen lapjesdeken denken... Binnenkort ga ik daar ook maar weer eens aan verder.... Ik heb nog een aantal patroontjes 'op papier' staan die nog verder uitgewerkt moeten worden. Maar ik denk dat ik deze er ook nog wel bij doe... Maar daarover later meer! Ben nu toch in de brei-race.... Hoewel ik ook nog wel andere dingetjes doe, maar daarover een andere keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)