maandag 25 mei 2015

Wandelen

Een poosje geleden blogde Dientje, van het blog "Dientjes Bezigheden" over een uitstapje wat ze had gemaakt. Mijn interesse was gewekt. Ik zoek nl. voortdurend naar ontspanning in de buurt..... Het bleek dat het op steenworp afstand van onze woonplaats ligt, het "Landgoed Verwolde" en ik heb het in mijn geheugen gehouden.
Vandaag was zo'n dag waarop je zo iets hebt van: wat gaan we nog eens even doen? 's Morgens hadden we kerk, en dus ben je al wat later.... Gezellig koffie drinken met het gezin, wat babbelen, wat langer en uitgebreider lunchen.... en dan val je soms in zo'n gat... tja... de lege middag gaapt je aan......
Toen kwam mij Dientjes verhaal weer naar boven en dus stelde ik voor om daar eens te gaan kijken!
Nou Dientje.... we hebben een heerlijke middag gehad!
Een prachtige tuin rondom het landgoed, zowel bomen, bloemen en dieren zijn er te bewonderen.....
De dikke boom met zijn omvang van 7,5 meter boezemde  ons ontzag in! En het doorkijkje (zie foto links onderin) fascineerde me!
Ook zijn we langs "oom Frits" gekomen....
Er is nog veel meer te zien, maar dat moet je dan zelf maar eens gaan bewonderen.... Het zou flauw zijn als ik alles liet zien hè?
Wel moet ik jullie nog even zeggen dat de rododendrons prachtig waren!!
Morgen weer het 'gewone' leven.... Aan de ene kant weer stil, maar aan de andere kant kom je dan wel weer aan je gewone dingetjes toe...
En oh ja.... dat kado voor juf moet ook eigenlijk wel een keer af.... Nog 12 kinderen moeten 'onder de machine door'.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)