dinsdag 2 juni 2015

Creatieve kwartiertjes-project

Toch valt het me nog mee hoeveel kwartiertjes je kunt pakken op een dag.... Het was in eerste instantie een kwartier per dagdeel. Maar het is nu al iets genuanceerder geworden; een kwartier tot 20 minuten (en dan kun je precies zo'n blokje afgehaakt hebben als het een beetje meezit) per keer. En daar moet dan wel een paar uur tussen zitten voor het volgende creatieve kwartiertje weer 'mag'....
Ik merk dat het ook kàn. Niet altijd, maar wel steeds vaker....
Ik ben er dankbaar voor.
Het stapeltje groeit gestaag.
En een goede kijker ziet ineens geel daar tussen door...
Klopt, kijk maar:
Met geel haak ik er een deken van..... Liever had ik een iets zachtere kleur geel gehad, maar helaas... Zeeman is niet zo heel erg uitgebreid in zijn kleuren.....
Ik heb er een soort schema van gemaakt hoe ik ze aan elkaar wil hebben.

En nu streep ik telkens af wat ik al gehaakt heb... En dan af en toe weer eens een paar blokken aan elkaar maken. Voor de verandering zullen we maar zeggen. Anders wordt het ook nog een saai project...
Het is de eerste keer dat ik blokken op deze manier aan elkaar maak en erg veel handigheid heb ik er nog niet in. Eigenlijk zou ik het logisch vinden om een rij te maken en dan aan de vorige rij vast te haken. Maar op de een of andere manier lukt met dat niet zonder 88.000 draadjes te hebben om straks af te hechten. En aangezien dat nu niet echt een hobby van me is......
Hierr nog even de kleurtjes bij elkaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)