donderdag 25 juni 2015

Vlekje ?

In dit bericht liet ik jullie zien dat er een vlek op mijn 'proef DJ' zat.
Ik had het al met diverse middeltjes geprobeerd, maar het hielp niet. Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik niet goed durfde, bang dat ik het hele gedoe bedierf. En dat vond ik nu ook weer jammer van mijn werk... Tenslotte borduur ik met heel veel plezier aan mijn proefje...
Ik weet dat ik haar ga maken, maar nog niet wanneer ik daarmee zal gaan starten...
Het bedenken van passende kleuren is ook al zo leuk, maar moeilijk.... En dat borrelt nog wel even lekker daar in mijn bovenkamer, wees gerust!
Nu heb ik een heel lieve buurvrouw, en zij heeft de vlek behandeld; zien jullie de vlek nog?
Ja, als je goed kijkt is er nog iets van te zien, maar ik vind het nu niet echt storend meer... Het is niet meer zo dat ik denk: voor die vlek moet ik stoppen. Nee, ik durf er nu wel een dicht vlakje overheen te borduren....
Inmiddels ben ik al weer iets verder... Ik vind het toch leuk! Gewoon, die afgebakende vierkantjes, dat heeft toch zijn bekoring voor mij... En ik moet toegeven... er zit een foutje in! 2e rij 1e blok links klopt eigenlijk niet.... Was te dicht bij de rand begonnen... Zag het pas toen het 'kruis' niet klopte... Heb er mijn eigen draai maar aan gegeven. Maar wel in mijn achterhoofd een 'aantekening': denk bij de echte er aan dat je ALTIJD op de juiste rij begint te borduren!
En hier nog even over de stoel showen....
De belichting is niet helemaal perfect, maar ach... ik was gewoon blij dat de vlek weg was en dat wilde ik even delen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)