woensdag 10 juni 2015

Opgesnord uit de rommel....

Al een poosje begint het me te kriebelen als ik mooie borduurtjes voorbij zie komen.... En ik was van mening dat ik dat best wel weer eens een beetje kon oppakken... En ik wist dat ik tussen mijn chaos (in de kelder, waar alles nog steeds erg onordelijk door elkaar staat. je moet gewoon blind zoeken en grabbelen en dan hopen dat je hebt wat je zoekt...;-(...) nog een probeersel borduurwerk lag.
Momenteel zie ik 'haar' niet veel voorbijkomen, tenminste de geborduurde versie, maar in mijn bovenkamer wandelt ze nog vrolijk rond.
Hier liet ik jullie zien dat ik een probeersel van haar maakte om te kijken of ik het echt leuk vond en of ik het werkelijk op deze aïda ging borduren, àls het er van zou komen.......
Inmiddels ben ik een aantal steekjes verder en ik moet zeggen: oude liefde roest niet! Het is echt leuk om te doen! En ik weet nu dus wel dat deze op het lijstje blijft staan!
Kijk ze eens gezusterlijk naast elkaar liggen... de Nieuw Zeelandse en de Engelse (? ik geloof tenminste dat Jane een Engelin was...?)
Gister heb ik het weer opgezocht en een paar steekjes gedaan.
Het blokje dat op de foto niet af is, is inmiddels klaar... Het lokt en het roept maar.... Dan denk ik: ach 1 draadje, dan ga ik de was wel opvouwen...
Na de was denk ik: ach, 1 draadje, daarna ga ik de was wegpakken... 
En zo loop ik de hele dag om mijn proef-DJ heen te zwalken....

Maar kijk eens wat er in de kelder gebeurd is? Toen ik de lap uitvouwde zag ik tot mijn grote schrik en ontsteltenis een vlek!! Ik weet werkelijk niet wat het is en ik heb al voorzichtig geprobeerd het er uit te krijgen, maar het helpt niets....

Nu weet ik niet hoe groot ik mijn proef DJ ga maken, dus misschien ga ik wel tot de vlek, of anders moet ik er maar een heel dicht blokje op borduren....
Telkens kies ik gewoon willekeurig een blokje uit en ik blijf het echt leuk vinden. Al zal het wel ooit een tig-jaren plan gaan worden... Maar ik weet het zeker!!
Ooit ga ik de DJ maken, de grote, en dan helemaal!
Ik hoop dat ik jullie eens in een heel verre toekomst kan laten zien dat ie af is!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)