vrijdag 20 november 2015

Breien is 'in'

Ja, breien is hier weer helemaal terug! En dan helemaal het inbreien!
Het gaat zo leuk nu ik me toegelegd heb op de rondbreinaald!
Inmiddels heb ik weer een werkstuk klaar
Het is een beetje mega geworden; 60 x 60 cm. Maar lijkt me heerlijk om tegenaan te hangen met een goed boek of zo....
Het is grote broer van
deze geworden. Maar doordat de kleuren lichtelijk vloeken met elkaar mogen broer en zus niet gezamenlijk op de bank rusten.
En zo ziet de binnenkant er uit. Niet dat iemand het ooit zal zien, maar ik ben er wel een beetje trots op. Het ziet er redelijk gelijkmatig uit nu ik elke drie steken draai met de draadjes...
En weet je wat ik ook zo mooi vind aan dit kussen? Dat de boven en onderkant zo'n heerlijke symmetrie hebben....

Nu ben ik weer bezig met mijn fair ilse project....
Het gaat nog niet helemaal zoals ik het wil... ik heb ook al weer een stuk uitgetrokken omdat ik de kleuren niet mooi vond harmoniƫren.... Maar stug doorgaan!
Eigenlijk zou ik het nog weer helemaal uit moeten halen omdat het niet breed genoeg is naar m'n zin... Ik heb wel 3 x 24 steken extra opgezet, maar nog is het niet breed genoeg. Voor zover je dat dan kunt meten als je pas bij patroon 2 bent dan he...
Maar ik geloof dat ik er wel vrede mee heb....
Mocht het me helemaal niet aanstaan dan is de naald er zo uitgetrokken en zijn de bolletjes weer bolletjes... ;-)


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)