woensdag 14 augustus 2013

Vakantie

Heerlijk vakantie gehad....

zoals je ziet ook wel erg warme dagen gehad, hoewel dit een 'topper' was en je niet veel anders kon doen dan een zwemgelegenheid opzoeken.....

Dit tasje heb ik gemaakt naar aanleiding van Renate's voorbeeld....




onze gastvrouw vond het zo mooi dat ik het haar maar geschonken heb. Hieronder onze dochter die de tas nog even showt.....


Dus ging ik op zoek naar een nieuwe combinatie.......




Hij is af!!


En dan ook heerlijk buiten leven.....


Ondertussen ben ik nog met een ander project bezig.... een nieuwe schooltas voor onze dochter....





Een kant is klaar....


Hoe zal ik de achterkant doen????

inmiddels heb ik die al wel aan stroken, maar nog niet af....

Bosbessen plukken hebben we ook nog gedaan....

en zie hier (inmiddels thuis) het begin van het resultaat.
Ik heb ook nog een lekker recept voor sap, maar dat komt een volgende keer wel.



Beetje veel foto's misschien, maar ja, sorry dan.

Tot de volgende keer!!

Liefs,
Marian.







1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)