donderdag 29 augustus 2013

Schooltas

Tja.... de tas begint op te schieten....


De voor en achterkanten zitten aan elkaar.....
Nu de afwerking nog.....
Pffft.... toch nog meer werk dan ik dacht. En de school begint toch echt maandag.... Nog maar even hard er tegenaan...

Ook de pannenlap (ik vind 'm echt te mooi voor pannenlap en ga hem waarschijnlijk ook een ander doel geven) is ook afgerond....

Toch jammer om die daar voor te gebruiken?
Ik heb zowel de voor- als de achterkant 'doorgehaakt' en dan ook een dubbele rand vasten om de blaadjes gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?

Nu nog een paar andere dingetjes die ik heb liggen finishen en dan maar weer aan wat anders beginnen!!
Heb nog zoveel in m'n hoofd zitten wat leuk is... Het meeste moet ik eerlijk zeggen heb ik op blogland gezien hoor...

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)