dinsdag 20 augustus 2013

Even 'bijpraten'

Zoals beloofd zal ik jullie even 'bijpraten'....
Nog een beetje vakantie dus...
En ondertussen lekker rondsnuffelen of blogland.... Daar zie ik altijd zo veel leuke dingetjes. Bijvoorbeeld deze pannenlap.


Zelf vind ik de kleurencombinatie niet zo geslaagd voor mijn interieur, maar mijn schoonmoeder vindt 'm wel mooi, dus geef ik haar die kado voor haar verjaardag deze week....


Deze is nog in de maak:
Ook zag ik zulke mooie onderzetters.....

Die heb ik ook maar voor m'n schoonmoeder bestemt. Ze zijn erg mooi en het patroontje is al zo oud (ik geloof 1893), maar ik vind ze te klein. Heb een grotere gevonden...

Deze zijn ook erg mooi....
Verder ben ik natuurlijk nog geen steek verder gekomen met de tas voor m'n dochter. Maar ze heeft nog vakantie, dus het kan nog even....
Dus... jullie zien, ik heb best nog wel wat gedaan hè?
Maar ik wil nog zo veeeeeeel... maar het moet gewoon even op z'n beurt wachten.
Ik houd jullie op de hoogte!!
Veel liefs,
Enne... wie kan mij nog eens helpen om er op te krijgen hoe je mensen je kunt laten volgen, behalve dan via Google? Ik kom er echt niet uit....
Marian.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)