dinsdag 27 augustus 2013

Kleedje (1)

Hier de vorderingen van m'n kleedje....

Telkens een toer haken, dan weer een uithalen..... het schiet niet echt hard op moet ik zeggen, maar ik ben er redelijk tevreden over.... De kleuren kan ik dus echt niet goed fotograferen.....

Ik denk dat dit de laatste toer wordt....
Maar dat dacht ik 3 toeren terug ook al.....

M'n roze was op, dus daar moest een ander verfbad bij, maar 't valt niet echt op. Zo ook met m'n geel...........
Dat heb je er nu van als je telkens maar een paar bolletjes haalt van de kleur die je op dat moment niet kan weerstaan......
Maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed en zullen alle restjes wel een keer verwerkt worden.

Ga straks eerst eens opruiming houden in m'n mandje met ufo's (unfinishd objecten) en dan eerst dat afmaken voor ik weer iets nieuws begin!!
Goed voornemen, vinden jullie niet?

Of het er ook werkelijk van zal komen is natuurlijk de open vraag die blijft staan....

Liefs,
Marian



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)