donderdag 6 februari 2014

Moedertrots en nog wat.....

Als ons meisje ondeugend is wordt ze -voor straf- naar haar kamer gestuurd.... Meestal pakt ze dan een boek of gaat lekker aan haar bureautje zitten rommelen.
Wat vond ik vanmorgen?






Vinden jullie het niet lief??????


Ik moet jullie ook nog wat anders bekennen.... Mijn technische knobbel is gewoon niet ontwikkeld. Dat is soms best wel lastig.... Vandaag met stofzuigen nog..... als dat ding -een afdankertje van mijn schoonmoeder, en ik snap inmiddels ook heel goed waarom: het ding maakt een gigantisch kabaal en is loodzwaar- niet goed meer zuigt, nou oke, een andere zak eraan dat gaat nog net lukken. Doe ik ook wel lang over, moet altijd eerst kijken hoe de oude zak er in zat en dan maar weer proberen om de nieuwe zak op dezelfde manier er weer aan te krijgen. Maar afijn, dat lukt meestal nog wel. Maar nu was het een heel ander probleem. Ik had de zak nl al vorige week verwisseld en er komt in een week tijd niet zo veel vuil in dat ik 'm dan al weer moet vervangen. Nee bij deze stofzuigers is het ongeveer een half jaar met een zak!! (daar is de prijs dan ook naar hoor) Maar toch... hij zoog niet goed. Tja, wat nu? Ik had wel eens gezien dat mijn man de slang er af deed en dan kon ie zien of er wat in de slang was blijven hangen.
Nou, dat moest ik toch ook kunnen? Pfffft.... ik zit hier nog met rode wangen hoor!! Dat valt nog niet mee!! Maar ja, de slag was er af en wat vond ik?????????? Je moet weten dat de dames in dit huisgezin met lange haren behept zijn, dus meestal dwalen er nog wel van die slierten rond.... Nou, echt waar, zoveel opgekruld haar om dat stangetje, daar kun je wel een pop van 'beharen'!! En meen je dat ik die er makkelijk af kreeg? Ik heb er zelfs met mes en schaar aan zitten ploeteren.... Maar 't is gelukt!! En toen die slang er weer aan... Mens, daar moet je gewoon techniek voor hebben gestudeerd!! Maar gelukkig, alles is weer op de goede plaats gekomen en het huis weer vrij van ronddwarrelende stofjes.
Maar nu staat ie weer lekker op z'n uitrustplaats en kijk ik 'm niet meer aan voorlopig!!

Mag ik dan nu eindelijk (ik heb vandaag echt nog NIETS creatiefs gedaan) wat voor mezelf doen????

Groetjes,
Marian 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)