zaterdag 4 januari 2014

Winnaar give away....

Vandaag, 4 januari, maak ik de winnaar bekend van mijn -eerste-  give away....
Zelf vond ik het heel spannend of deze give away wel zou 'aanslaan' en of er überhaupt reacties op zouden komen! Nou mensen, jullie hebben mijn stoutste verwachtingen overtroffen!! Dit is zeker een herhaling waard, vind ik zelf.... Dus wie weet... degenen die deze keer niet hebben gewonnen: gewoon de volgende keer weer meedoen, dan heb je weer een kans!!

Ook wil ik iedereen bedanken die wel eens een reactie op mijn blog plaatst!! Het geeft me de stimulans soms om gewoon door te gaan, hetzij met het project waar ik mee bezig ben, of gewoon in het dagelijks leven... Het geeft me soms gewoon net even die kick om toch dat te doen wat je liever niet doet... En ik moet ook eerlijk zeggen: het bloggen heeft me in de greep!! Ik zie ook dat ik een stijgende lijn heb in het aantal bezoekers van mijn blog. Fijn, leuk, bedankt!! Het geeft je positieve energie!!

Maar goed, nu de give away.... Ik vond het zelf ook heel spannend om de winnaar te trekken.... Eerst de lootjes schrijven,
en dat waren er meer dan ik had durven dromen.... Toen propjes maken en in een potje stoppen..... lekker 'husselen'....
en dochterlief mocht lootje trekken! 
Ik zat stijf met mijn ogen dicht te wachten welk lootje er uit het potje zou komen......









Mam, het zijn:
Ik vlieg van schrik overeind op mijn stoel!! 
Heb ik dan twee namen op een lootje geschreven????? 
Ach nee, dochterlief vond het gewoon leuk om van elke kleur propje er een uit het potje te vissen... 

Dus ja, nu is er eigenlijk een dubbele uitslag!!! Dames, door mijn dochter is er een extra prijswinnaar, want ja, ik ga niet zeggen: welke van deze twee zal ik laten winnen? En ach.... een col kun je ook nog wel een keer breien, toch?

Lieve Daan en Lizette, laten jullie even een berichtje achter? Dat kan het beste via mijn contactformulier, daarin kun je dan naam, adres en kleur opgeven. En... als je 'm eventueel iets breder wilt dan mag je dat ook aangeven. Ik ga natuurlijk niet een heeeeeeeeeel brede col breien, maar enige nuance is mogelijk.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze uitslag vinden!!

Groetjes,
en een heel fijn weekend verder.
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)