donderdag 2 april 2015

Blijven oefenen???

Vaak als ik bij 'de bladenman' ben neus ik in de bladen voor creatief bezig zijn. Zo ook het blad Quilt en Zo... Af en toe koop ik er een, gewoon omdat ik dat dan leuk vind en denk: ooit maak ik hier iets uit...
Een tijd geleden zag ik deze:
 Het bekoorde me zo dat ik in de voorraad lapjes dook en aan het knippen ging....
 Het lukte precies uit mijn voorraad...
 Zo, in deze volgorde wil ik ze hebben
Het lijken wel stropdassen..... (commentaar van dochter was dat hè?)
 Het lijkt al wat...
 Phoe... moeilijk hoor om een rond rondje te maken.....
 Vastspelden op een (nieuw aangeschafte) ondergrond....
 Ja... best wel aardig
 Hier zit het al netjes met kleine steekjes vast....
Tussenstof er tussen... Was een beetje erg dun, dus maar dubbel dan.... (verstandig?.... geen idee)
 En nu doorpitten.....
 Dat valt tegen om dat netjes te doen!!
Ik ben er nog niet tevreden over...
Maar waarschijnlijk geldt hier ook: oefening baart kunst?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)