woensdag 23 september 2015

Winkelen

Winkelen.... of tegenwoordig heet het shoppen...
Persoonlijk is het niet mijn favoriet.
Ik ga de stad in omdat ik kleding moet, maar dat ik nu denk: hippie hoi, ik ga winkelen, nee, sorry.
Hier zal ik wel weer een rare afwijking mee hebben, maar het kan me nu eenmaal niet bekoren.
Voor mezelf niet, maar voor een ander ook niet.
Hoewel......
Ik moet zeggen dat het me deze keer meeviel.
Zal ook wel liggen aan het feit dat we gewoon leuk geslaagd zijn.
Dochterlief, tja... puber.... vindt het wel leuk om met ma te gaan shoppen.
Achterliggende gedachte is waarschijnlijk de wetenschap dat het ma's favoriet niet is en dat ma dus al snel zegt: is goed.
Afbeeldingsresultaat voor laarzen
foto van internet
Maar het valt niet mee om als 12-jarige maat 42 van schoenmaat te hebben en dan ook nog eens steunzolen te dragen....
Als je dan laarzen wilt hebben.... zucht..... Zelfs niet als je de portemonnee maar gewoon opentrekt. Ik bedoel dus: als prijs geen rol speelt....
Afgelopen week ben ik dus 'op jacht' geweest met dochterlief....
Het was een ware strooptocht en ik begon de moed al op te geven. Ik was het gewoon zat en aan een lekkere kop koffie mèt toe....
Nog even deze winkel mam!
Afbeeldingsresultaat voor laarzen van haren
Er lijkt altijd zo veel keus te zijn.... maar helaas...
En laten ze daar nu net keus uit 1 hebben! Het stond madammeke wel aan, dus met een zucht van verlichting (bij de kassa schrok ik in omgekeerde volgorde, gewoon omdat ik dacht dat de prijs niet goed aangeslagen was; zo goedkoop) gingen we de winkel uit.
Eerst een terrasje....Afbeeldingsresultaat voor terrasje pakken
Oh nee mam, laten we nog even daar naar binnen gaan. Daar hebben ze zulke leuke kleren -zeggen de meiden-...
Moeders zucht inwendig nog maar eens en sjokt achter dochterlief aan....Afbeeldingsresultaat voor sjokken
Maar.... met een gevulde tas en diverse euro's lichter kwamen we een uur (!!!) later de winkel uit.
Afbeeldingsresultaat voor the sting winkel
Moe maar voldaan nu toch echt op zoek naar een terrasje...

Hier waren we dus ECHT aan toe!
Rond etenstijd waren we thuis en moest er nog een snelle maaltijd in elkaar geflanst worden, maar ik kreeg goede hulp; dochter hielp heel goed!
Kijk, daar pep ik dan weer van op.
Hoe vinden jullie het om te winkelen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)