dinsdag 18 maart 2014

Restjes.... (2)

Soms heb je gewoon geen zin om je in een ingewikkeld patroon te verdiepen..... Soms mis je er gewoon de puf voor.....
Zo voel ik dat op 't moment ook.

Eigenlijk best een druk -maar gezellig- weekend achter de rug. (Bedankt trouwens steeds voor jullie leuke en lieve reacties) En er staat weer een verjaardag voor de deur!

Donderdag hoopt onze dochter 11 jaar te worden!! Ja, ja, een hele meid al!! Dus dat wordt weer traktaties creƫren.... Gelukkig hebben we al een idee!! Dat scheelt al heel veel.
Als ze klaar zijn zal ik ze op 't blog zetten!! 

Daarna vrijdag het feestje, dus dan weten jullie waarschijnlijk al hoe ik het aankomend weekend doorbreng....: bankhangen!!! En als dat werkelijk gebeurt geef ik mezelf daar zelfs een plusje voor!!

Maar omdat ik een beetje moet 'sparen' met mijn energie heb ik dus geen puf in ingewikkelde dingen... En dan is mijn 'restjesdeken' en ideaal "achter de handje".....
Hij vordert maar langzaam, maar dat geeft helemaal niets!! Het moet ontspanning blijven!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)