dinsdag 8 oktober 2013

Ziekenbezoek

Vandaag kwam mijn moeder op ziekenbezoek....
Ze moest daar 150 km voor rijden..... Werd zeer gewaardeerd door ons allen natuurlijk. Maar wij hebben wel met bewondering naar haar gekeken.
Ze had aan: t-shirt met lange mouwen, daar overheen een vest (behoorlijk dik) en daar overheen een  warme omslagdoek.... Pfffft, dachten wij, maar nee, dat was nog niet alles: uit de tas kwam nog een vest, dat werd over haar benen gedrapeerd waaronder ze aanhad: dikke panty's, overknies en beenwarmers!!
Ze had het de laatste tijd zooooo koud!!

Ik ben direct op de fiets gesprongen en naar de Zeeman gesjeesd...
Haalde een aantal bollen garen.... en ging aan de slag....
Jullie mogen raden wat dit wordt....
Het wordt met dubbele draad gebreid en op pennen 6.
Dat schiet tenminste een beetje op. En dan heb ik het snel klaar..... Als het heeeel snel gaat -ik moet toch telkens bij puberzoon zitten- komt er nog een project bij.....
De OHW's moeten maar even wachten...
Maar nu ga ik naar bed...
Welterusten!
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)