maandag 28 oktober 2013

Weer terug

Lieve allemaal,

Daar ben ik weer!
En ik moet zeggen: ik heb jullie allemaal een klein beetje gemist. Vrijdagavond zijn we weer geland 'op honk', met een heeeele berg was en rommel waar ik me nu een beetje doorheen zie te worstelen. Ik heb er nog niet echt zin in, maar ja, het hoort er bij.
We hebben een fantastische week gehad!!
Raad eens waar we waren?



 En in eerste instantie hadden we een tegenvaller:
Het stond er zo dreigend: Ten strengste verboden!!!
Maar gelukkig, als je iets verder langs de zee liep mocht je toch gewoon het strand op!
We hebben heel mooi weer gehad en er enorm van genoten!!


Lekker uitwaaien ook

Nog naar Schiphol geweest...



En heerlijk in het zand gezeten, van het zonnetje genoten.....

Kortom HEERLIJK!!

En als je dan nu die herfststormen langs je huis hoort waaien....... Dan kun je je toch niet voorstellen dat we vorige week nog aan het strand in het zonnetje zaten?

Maar nu moet ik toch echt nog even verder met strijken!!
Wordt vervolgd!

Lieve groet,
Marian.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)