maandag 14 oktober 2013

Druk weekend

Wat een druk weekend!!
Pffft.... vandaag zelfs nog geen tijd om 'bij' te komen....
Zaterdagmorgen al vroeg op pad met onze dochter die een competitiewedstrijd had voor volleybal... en toevallig moest ik ook nog eens coachen... Ben ik al zo goed in (ahum)...
Om 5 uur moest ze al weer in de bus zitten voor een uitvoering van haar zangvereniging.....
Plus dat het de hele zaterdag zo'n beetje regende....
Om triest van te worden.
Tussendoor nog even naar de Action geweest....
Ik had nog een oud bakje in de kelder staan waar ik ooit kaarsen in had staan. Het bakje was al een keer bijna weggegooid omdat het niet mooi meer was. Maar bij Action hadden ze leuk kant... Dus het bakje opgeleukt, kastanjes erin gemikt, een paar kaarsenhouders en een potje (wel van Action) en voila:

Hier het resultaat.

Dat is dan ook het enige wat ik dit weekend voor mezelf heb kunnen doen...

Zoonlief is inmiddels zo ver opgeknapt dat hij vandaag weer naar school is.... Dus dat is al een beetje rust meer.
Maar vanmorgen had ik al eerst weer een vergadering en vanmiddag zal ik toch de strijk eens weg moeten werken.
Volgende week herfstvakantie, en zoals het er nu naar uitziet gaan we die week even lekker uitwaaien!!
Heb ik wel zin in...

Misschien later deze week nog meer van m'n handwerkjes....
I hope so.

En jullie?

Ook zo'n hectisch weekend gehad?

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)