dinsdag 29 oktober 2013

Update "moeder-project" (1)

Tja, en dan had ik me voorgenomen om in de herfstvakantie dat project voor mijn moeder af te maken.... Het is niet gelukt!
Ten eerste niet omdat mijn moeder op bezoek is geweest, dus moest ik het een beetje onder de bank schoffelen en mijn andere project 'te kijk' leggen zodat ze vooral niet wist dat ik voor haar bezig ben....
En ten tweede omdat het toch tijdrovender is dan ik had ingeschat!
Ten derde kwam er nog bij dat mijn zwarte wol -waar ik de rand mee haak- op was en ik in de vakantie geen nieuw kon bestellen -geen beschikking over internet om bij de breiboerderij te bestellen-, maar als het goed is komt dat vandaag weer binnen....
En tot slot was ik er nog niet helemaal uit welke rand ik er omheen zou doen... Heb inmiddels een rand gevonden op het blog van Elisabeth (klik hier) van haar meebreideken en dat lijkt me wel wat. Alleen brei ik de rand apart en zet 'm er later aan.
Want ik weet nog niet of ik nog met grijs tussen de vlakken zal 'werken'..... Oh... in mijn hoofd is de deken al drie keer af geweest, maar dan wel drie keer anders!
Maar het komt allemaal goed.

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)