woensdag 9 oktober 2013

Reklame

Lieve lezers,

Ik zat net weer eens even te bloggen en las een leuke blog van Corine waarin ze om een beetje reklame vroeg.
Nou, als ik haar plaid zo bekijk mag ze ook best om een beetje reklame vragen!! 
Volgens mij moet je naar echtstudio       
en dan op haar plaid stemmen. Maar het is natuurlijk net zo handig als jullie zelf even op haar blog gaan kijken.
Deze foto's heb ik van haar blog gekopieerd.....
Ik vind het nl. een super kleed geworden!!

Verder ben ik zelf nog heel druk met "het moeder-werk"....
Het klonk gister misschien niet zo leuk over mijn moeder, maar ze heeft het de laatste tijd gewoon altijd koud. Dat is gekomen nadat mijn vader overleden is. Ze kan daar maar moeilijk 'overheen' komen en heeft het gewoon altijd koud.... Maar gister vonden wij het als gezin bijna hilarisch zoveel als ze over zich heentrok om een beetje warm te worden.....
Maar ik hoop dat ze straks met mijn project ook blij is..... (vast wel, want ik stop er een hele partij liefde en warmte in, net zoals ze vroeger -en nu nog- ook voor ons deed)

Lieve groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)