vrijdag 15 augustus 2014

Ik ging op reis..... (1)

Ik ging op reis en ik nam mee...... 
Tja, van alles eigenlijk....
Ik weet niet goed hoe ik dit in een blogje moet proppen, dus ik denk dat ik er maar een, om met mijn oma van vroeger te spreken, 'fullieton' van maak....

Om te beginnen wil ik jullie eerst iets laten zien....
We waren niet zo heel ver weg op vakantie, dus denk ik dat we zo'n beetje hetzelfde weer hadden als jullie hier... Zon, af en toe een buitje, tussen de 22 en 28 graden... Eigenlijk best aardig weer om iets te ondernemen. De eerste dagen hadden we meer regen dan zon... dus creatief was dat best produktief!
Het huisje was in het bezit (nog nooit meegemaakt) van een super de super fijne lamp waarbij je zelfs 's avonds kon borduren!! Ja, je leest het goed: zelfs ik kon 's avonds bij die lamp borduren!!

Maar ik loop al weer een beetje op de dingen vooruit....

Wij zijn hier (klik voor de link) geweest!!!! Zelfs mijn man vond het 'wel aardig'.....
Ik geef jullie een foto-impressie
Ik ben er nog niet toe gekomen de foto's te bewerken, dus excuus alvast voor de chaos.... Maar ik wilde jullie zo graag vast wat met jullie delen....

Voor de liefhebbers onder ons echt de moeite waard. Het is maar klein, maar je kijkt je ogen uit!!
Ook heb ik een lap van 7 meter bewonderd.....
Deze is gemaakt door een meisje uit Hengelo. Ze is er aan begonnen op haar 10e verjaardag en een dag voor haar 11e verjaardag was dit af.
Kijk eens wat een kunstwerkjes er tussen zitten! Ik zie het mijn dochter nog niet doen (en ik zelf ook niet). Echt geduldklusjes zitten er tussen.....










Bij de uitgang hing dit prachtige schilderij.....

Zoiets krijg jij in geen 100 jaar voor elkaar was het commentaar van puberzoon...... En dank je wel dan maar weer!



Jullie begrijpen dat ik toen ik weer in ons vakantiehuis was direct mijn randje per week ter hand heb genomen hè?

Nou, vooruit, dat kan ik wel vast laten zien.
De laatste kruisjes waren gezet bij randje 19.......
Het laatste randje hier heb ik naar eigen inzicht aangepast. Omdat dit van mijn middenblauw moest en deze kleur niet zo goed te combineren valt met mijn andere 2 kleuren (het contrast is te klein) besloot ik deze in 1 kleur te borduren en de middelste rijen weg te laten. De kwaliteit van deze foto is slecht, ik weet het, maar halverwege mijn vakantie ging mijn fototoestel kapot (of in ieder geval kreeg ik lens-error en dat kon ik niet oplossen, moet ik me nog een keer over buigen denk ik, of weet iemand hoe dat op te lossen is?) en dus was ik aangewezen op het maken van foto's met mijn mobiel. Dat had ik voor mijn vakantie nog nooit gedaan, dus jullie zien hier een onervaren fotografe.....
De 'soldaatjes' zijn ook niet zo mooi 'uit de verf' gekomen als ik gehoopt had....
En nu ben ik inmiddels hier aangekomen.......
De visjes vond ik erg leuk om te borduren en het randje erna is ook mooi geworden....

Al met al nog een lang blog.....

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)