vrijdag 22 augustus 2014

Merklap via Marjan (1)

Ja, ja... ik start wat later, maar ik ga 'm ook maken!!
De mammerklap van Marjan (van het blog Muziek en meer, klik op deze link)
Ze gaat 'm in 9 delen presenteren, dus nog best te overzien lijkt me!


Vandaag heb ik de start gemaakt, ik heb aïda 5,5 gehaald en 4 tinten oudroze bij elkaar gezocht.... Dat viel nog niet mee moet ik zeggen, maar ik denk dat het zo wel aardig wordt...
het zijn de nrs 315-223-152-225 DMC


En vanavond ga ik fijn borduren! 

Welke lampen ik allemaal om me heen ga verzamelen weet ik nog niet, desnoods ga ik in de kelder zitten, daar hebben we ongenadig licht van TL-lampen!!
In ieder geval heb ik er zin in!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)