dinsdag 19 augustus 2014

Ik ging op reis.... (3)

Misschien verveel ik jullie met mijn vakantieverhalen, maar voor mijn gevoel is het niet compleet als ik alleen maar mijn creatieve acties vertoon van deze vakantie.
Tenslotte hoorden de activiteiten ook bij de vakantie en was het werken met naald en draad maar 'bij' zaak.....

Wie wel eens in Sauerland op vakantie is geweest moet bijna bekend zijn met het fenomeen "Tretbecken". Het is een van de dingen die wij bijna standaard doen......


Het is gezond voor de ledematen......

Daarna potje minigolf gedaan.....


Zoals je ziet kon er maar 1 de beste zijn...... (manlief) en de slechtste was ik natuurlijk......

Niet getreurd, ik ben weer ergens anders goed in!


 Omdat mijn fototoestel nog steeds kapot is heb ik alleen foto's met mobiel gemaakt.....
het wordt echt al een hele lap... gaat het nog steeds goed?

Maar het belangrijkste: IK BEN HELEMAAL BIJ!!! en blij!!
Binnenkort een foto van de hele deken!! Beloofd

Groetjes maar weer....

PS Vandaag niet zo veel puf om een 'mooi' verhaal te maken..... sorry, volgende keer weer beter hoop ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)