woensdag 27 augustus 2014

Tegenvaller.....

Wat baal ik!!!
Ja ECHT!!!
Mijn noeste arbeid van deze middag/avond kan weer uitgepriegeld worden!!!!!

Zo lekker bezig geweest... Eerst al vanmiddag buiten, zoals Elizabeth ook al had gedaan.... En vanavond binnen! Ja, echt, ik heb een -geïnproviseerde- hobbylamp... Nou ja... Hobbylamp... 
De lamp waar ik meestal bij 'werk' heeft twee lampen en daar mag per lamp maximaal 60 watt in... Nou had ik er ook meestal geen echt heldere lamp in... Tja, sfeer wil ook wat, nietwaar? Maar vanmiddag was ik het helemaal zat!! Ik liep bij de Action en 'vond' deze lamp!! Deze is 20 watt en geeft licht voor 87 watt!!! Als dàt geen vondst is!!! 



Kijk... de sfeerverlichting is nu ver te zoeken.... Volgens mijn huisgenoten kun je nu met 1 lamp de hele staat wel verlichten.... Nou ja... over overdrijven gesproken....
Maar waarom ik nu, 's avonds laat, dit berichtje nog schrijf is om even mijn frustratie kwijt te kunnen!!!!
Zo balen hè? Maar ik moet het wel uithalen...
Toen ik het eerste foutje ontdekte haalde ik mijn schouders op: er zaten geen 2 rijen tussen de randjes, maar 1.. Nou ja, daar kon ik mee leven.
Bij het 2e foutje werd het al kwalijker: (linkse foto bij het donkere) daar had ik een licht kruisje in het randje vergeten... Dat wilde ik nog wel een beetje camoefleren door een 'gek' donker ding te maken...
Maar toen ik nummer 3 in dezelfde rij ontdekte, weer een kruisje in de lichte rij vergeten, had ik het helemaal gehad en heb ik het naast mijn stoel gesmeten.
Daar mag het blijven liggen tot ik energie heb gekregen om dit gepruts weer uit te halen!!!!

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)