vrijdag 29 augustus 2014

Moeder-dochter dag...

Nog één keer wil ik jullie 'meenemen' naar mijn vakantie.....
De mannen hadden een 'mannen-middag' en dus waren de dames op elkaar aangewezen!
Het was een heerlijk zonnige middag en wij besloten een wandeling door het bos te maken.
Ik had in de dagen ervoor al eens een 'vlaggetje' aan een boom zien hangen waarop een bekend ijsmerk stond... Met dat vlaggetje in mijn gedachten stak ik de portemonnee bij me en gingen we op pad...

En kijk eens wat we gedaan hebben?

In Duitsland kunnen ze -soms-  van die heerlijke 'waffeln' bakken.... met warme kersen
en een kop koffie
en glas cola
is het natuurlijk heel gezellig om samen uit te rusten.....


Voor de terugweg kochten we nog een ijsje en rustten nog wat uit om van de prachtige omgeving te genieten....


Op dagen als deze kan ik er naar terugverlangen.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)