woensdag 3 september 2014

Merklap via Marjan (3)

Beetje trots ben ik wel...
Het is me in één keer gelukt!

Leuke randjes deze week.....
Toen ik gisteravond de laatste hand legde aan het borduurwerk was ik al een beetje slaperig... Ach, zegt puberzoon, dat zou je ook wel worden van zo'n rij zzzzzzzzzzzzzz te borduren...

En ja, ik moet zeggen dat het echt wel wat weg heeft van zzzzzzzzz.... Maar of ik dáár nu slaperig van werd?

De kleuren vind ik zelf erg mooi, hoewel ik af en toe twijfel over de lichtroze (DMC225)... Het is een mooie kleur, en in combinatie met de rest past het er best goed bij, maar op de stof komt het niet altijd even mooi uit denk ik wel eens....

Maar goed... dit werkje kan 'rusten' tot volgende week en kan afgevinkt worden op mijn lijstje!!

Nu eerst genieten van mijn eerst morgen ALLEEN !!!
Eindelijk is alles werken en naar school....
Straks lekker in het zonnetje met een kopje koffie en een handwerkje....

Fijne dag nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)