vrijdag 12 september 2014

Orde

Nu ik helemaal in de ban ben van het borduren heb ik eigenlijk wel een probleempje....
Ik heb een zak waarin ik mijn borduurstrengetjes bewaar, maar eigenlijk is dat best een rommeltje... Telkens de zak op z'n kop, alle strengetjes over de tafel.... losse draden die nog half aan een strengetje bungelen, want ja, je gooit die losse draadjes ook niet weg en je wilt ze bij de goede kleur houden... Sommige kleuren kunnen zo op elkaar lijken hè?
Eigenlijk begin ik me aan mijn eigen rommel te ergeren.
Tijd voor nadenken dus!!
Hoe doet iedereen dat?
Ik zag wel eens van die mooie bakken waarin alles zo netjes gesorteerd lag.... keurig op kaartjes....
Ik was al eens begonnen om zelf stevig papier te vouwen en daar de draadjes o te winden. Maar op de een of andere manier bleef dat altijd maar bij een paar.... en het was nòg een rommeltje...
Maar nu heb ik dan toch maar eens een begin gemaakt met de ordening: ik heb kaartjes besteld. Ik wist niet eens dat die er waren. Vroeg me wel eens af hoe iemand toch altijd van die mooie gelijke kaartjes had..., maar nooit verder nagedacht....
Af en toe eens rondstruinen op het grote WWW brengt toch wel eens goede dingen!
Alleen vraag ik me nu af, hoe doen de meesten dat?
Een nieuw strengetje gelijk op zo'n kaartje winden? Of pas als je er mee klaar bent?
Ik weet het nog niet....
En zo'n mooie bak heb ik natuurlijk ook nog niet, maar daar vind ik vast nog wel wat op....
Voorlopig eerst maar weer eens verder borduren.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)