donderdag 4 september 2014

Nee, ik doe het wel....

Nee.... ik was het ECHT NIET van plan...
En ja, ik had mezelf ernstig toegesproken toen ik laatst mijn voorraad 'wolletjes' zag...
En nee, ik begin nu ECHT NIET aan wat nieuws...
....
Herkennen jullie het?
Bij jezelf denken van: NU moet er eerst eens iets af voor ik aan wat nieuws begin?
....
Dat had ik me in alle ernst voorgenomen voor ik met vakantie ging...
Er ging eigenlijk best nog een en ander mee op vakantie waar ik nog best een hele tijd mee vooruit kon.... 
* De CAL heb ik lekker bijgehaakt en ik ben nog steeds bij...
* De RANDJES PER WEEK zijn ook weer wat ingekort....
* Het uitgetrokken wol-vestje is op de laatste toer na ook af....
* Het babydekentje voor het neefje of nichtje wat in december verwacht wordt.....

Hé, waarom maak ik dat vestje eigenlijk niet af?
Weet ik niet... Het ding ligt voor het grijpen, maar het gebeurd gewoon niet.... Een of andere afwijkende tic is dat van mij, ik weet het. En over een poosje pak ik het vast en denk: Was dat nu alles om het af te maken?? En dan is het in een wip gepiept...
Tja.. helaas... zo zit ik in elkaar....

Toen dochterlief vorige week weer naar school ging begon het al....
"Mam, we moeten een A-4 map 
halen om onze losse vellen in te doen... En hóe moet ik die dan mee naar school nemen?
Nou.... ik kan me herinneren dat ik vorig jaar een tas voor je heb gemaakt, weet je nog? Je gebruikte hem meestal als gymtas, maar toch....
Ook heb ik nog eens een tasje gehaakt voor mevrouwtje van granny-stripes..... (foto ergens op mijn blog, weet het werkelijk niet meer...)
Ach maham.... daar kan ik toch niet mee lópen!!!!!
Met een hele rits uitroeptekens!!
Nou, dame, dan maak je er zelf maar één....
Ja, dikke doei, dat ga ik dus echt niet doen! U hebt dat zo voor elkaar en ik doe er 5 jaar over...
5 jaar? Dan zit je al dik op het voortgezet...
Mmmmm... dan moet ik weer een andere tas hebben...
Dus het is maar voor 1 jaar?
Ja, en?
Nou, dan ga ik daar echt niet zo veel energie in stoppen hoor....
Dus u doet het wel!!
Huh???
Nou, u zegt er niet te veel energie in te stoppen, dus wel iets...
Tja, en dus ben ik weer voor de bijl gegaan.....
 Dit garen heb ik gehaald.....
Ben in haaknaald 6 geklommen en ben wat aan het frutselen.....

Je ziet het?
Nee, ik doe het wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)