maandag 19 januari 2015

Merklap via Marjan (5)

Het is lang geleden dat ik over de 'mammerklap' geblogd heb...
Afgelopen zomer had Marjan van Muziek en meer (klik) een SAL van de merklap van haar moeder (in 9 delen). Enthousiast als ik hierover was heb ik meegedaan.
De eerste keer heb ik er hier over geblogd.
Door de ziekte en het overlijden van mijn moeder was de laatste keer hier
Al die tijd heeft het borduurwerkje in mijn mandje gelegen. Maar nu ik een klein beetje probeer de draad weer op te pakken wilde ik de merklap, die ik nog steeds heel leuk vind, toch wel afmaken.
En zie hier het resultaat!

De rand heb ik een beetje aangepast...
om de rand heb ik met lichtroze nog kruisjes om de andere gemaakt en daar omheen nog een rand.
Nu nog op zoek naar een passend lijstje of zo iets om het helemaal af te maken en op te kunnen hangen.
Marjan, het was reuze leuk om mee te doen. Jammer dat ik tussentijds af moest breken, maar ik wil je nogmaals bedanken voor de tijd en energie die je erin gestopt hebt om ons mee te laten genieten van jouw moeders kinderhand. Het was super!

Nou vooruit, nog één keer dan

Vanmorgen was de wereld hier een beetje wit....
Dochterlief wilde al de slee te voorschijn halen...
Dat heb ik haar nog maar even afgeraden. Zij hoopt op 'een meter sneeuw'.... Ik vind het wel mooi,
maar een meter hoeft voor mij niet. 



Brrr... durf ik geen stap buiten de deur te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)