dinsdag 17 september 2013

Neon sjaal

Even laten zien waar ik mee bezig ben....
Deze sjaal heb ik gezien bij made bij TA (??) (Thea Nijman) en vond 'm zo leuk dat ik deze variatie erop heb bedacht. Haar patroontje heb ik trouwens wel gebruikt. 
Het is zo'n project dat je snel af kunt hebben, maar ook zo weer even naast je neer kunt leggen.
Voor deze sjaal heb ik heel fijn garen gekocht: "MyBoshi"; 70% acryl,30% wol, het haakt heerlijk -na de wol van Zeeman- en ik doe het op naald nr. 7. 


Weet je, als je drie kleuren hebt gehad word het je gewoon groen en geel voor de ogen... Het zijn echt heel felle kleuren waar mijn dochter gek op is....



Dan stap ik maar weer over op mijn grotere projecten, anders komen die nooit af.... ; mijn deken van granny stripes die ooit de lelijke plekken op onze bank gaat verdoezelen....

Maar als ik in dit tempo aan die deken blijf haken kon het wel eens zijn dat de bank eerder vertrokken is dan dat de deken af is. Nou ja, ook geen ramp. Zoeken we er wel een andere bestemming voor.

Groetjes,
Marian.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)