dinsdag 10 september 2013

Ruim je mandje op en vind... twee lapjes granny stripes

Ik was heel hard aan het haken aan mijn omslagdoek totdat ik er achter kwam dat ik niet genoeg had.... De winkels waren dicht en ik kwam uit verveling eigenlijk op het idee mijn mandje eens op z'n kop te gooien om het eens netjes op te pakken....
Wat schetst mijn verbazing? Precies! Ik had nog twee lapjes met probeersels voor Granny stripes ergens onderin gestopt.

Tja, wat doe je daar dan weer mee?
Ach, laat ik ze maar aan elkaar haken dacht ik.

Een tasje met een flap eraan leek mijn dochter wel een handige uitkomst. Kon ze daar haar beker en koek/fruitbakje in doen...
Dus zo gezegd zo gedaan: moeders haakte er nog een flap aan, dook in de knopendoos en zie hier het resultaat!

Niet slecht toch?


Maar... vanmorgen ben ik wel even snel naar Zeeman gegaan voor bol nr. 3....voor mijn omslagdoek...... En ik dacht nog wel dat ik aan 1 bol haast wel genoeg had....
Vanavond nog even hard eraan werken, dan komt ie misschien nog wel af!!
Ik houd je op de hoogte!!

En hoe is het met al die andere 'omslagdoek-haaksters'? Schiet het bij jullie al een beetje op?
Ben heel benieuwd naar jullie creaties! 
Laat het me snel weten.

Liefs,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)