dinsdag 24 september 2013

Haakwoede...

Dit was het begin van mijn haakwoede.....

Daar ben ik mee begonnen als ik dan even weg moest en niet stil kon zitten.....
Soms komt er nog wel eens een bij.....
Maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik er mee zal gaan doen.... Het zijn zo veel verschillende kleurtjes.... Wel erg vrolijk natuurlijk, maar heb geen idee wat ik er van zal maken....
Heeft iemand hier nog een idee over?

Of zal ik maar gewoon stug doorgaan met granny's haken....?

Het lijkt wel een beetje op de bonte verzameling van Arne en Carlos die de bloemetjes buiten breien....
Ik denk ook dat mijn idee daaruit voort is gesproten.... Maar ik heb natuurlijk niet zo'n mooie tuin als Arne en Carlos...
Ik heb ze niet geteld, maar ik denk wel dat het er zo'n kleine 30 zijn....

Het katoen komt trouwens van debreiboerderij.nl ..... kun je heerlijk op rondsnuffelen...

Wie helpt mij aan een idee?

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)