maandag 23 september 2013

Deken granny stripe

Ook heb ik van het weekend een serieus vervolg gemaakt aan mijn deken voor over de bank...
Ik denk dat ik wel 3x opnieuw begonnen ben de laatste twee weken....
Dan was ik weer te snel met de andere kleur begonnen, vond ik. Dan weer trok de eerste toer alles een beetje in scheve verhoudingen.... ja ja, het valt nog niet mee om met iets groots te beginnen!
Maar dan nu een serieus begin.
Ik heb altijd graag 'iets groters' achter de hand wat makkelijk weghaakt. Dit voor het geval ik een hele avond bezoek heb waar ik wel tegen kan praten als ik toch aan het haken ben. Of gewoon als je je gedachten de vrije loop wilt laten... Heerlijk ontspannen dus!
Het zal alleen wel even duren voor ie af is!!
Maar ik houd jullie op de hoogte!!
ik haak dit van catania katoen op nr. 3,5...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)