vrijdag 27 september 2013

Poetsdag....

Vandaag poetsdag.....

Daar houd ik niet van.....
Het is een noodzakelijk kwaad, maar moet soms toch even gebeuren.....
Dan nog brigadieren......
Overblijfmoeder ook nog vandaag...
En dus moet mijn nieuwe Fenna-project maar even wachten....
Ook de sjaal moet nog maar even blijven liggen tot nader order.....
Wat was het anders koud vanmorgen hè? Ik zou bijna willen dat deze sjaal al af was....

Tussen de bedrijven door -met koffiedrinken- doe ik hier en daar nog wel even een steek hoor...
Kan het nooit goed laten.

En jullie?
Ook zo'n tussendagje?

En gaan jullie dit weekend nog iets leuks doen?

Wij gaan morgen naar de Betuwe, dagje peren plukken.
Als er iets ontspannend is!
Heerlijk!
Ik kijk er elk jaar weer naar uit.

Oh ja, en dan maakt Arja van Garderen van "ons huisje op negen hoor"(arjavangarderen.blogspot.com) ook nog haar giveaway (punnik-woord) bekend. Ben benieuwd of ik erbij zit.

Fijn weekend!!
Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)